środa, 30 października 2013

Lessons


Hej 
dzisiaj miałam jedną z pierwszych lekcji tak się ciesze ,że wreszcie  wiem co będę robić w dany dzień  .
Dzisiaj też mam zamiar zabrać się do czytania kolejnej ksiażki z serii "Dotyk Julii" ale pewnie to wiecie jeśli śledzicie mojego instagrama Klik. Tytuł tej książki to "Destroy me" pisana jest ona z perspektywy innego bohatera. Ta seria książek jak dla mnie jest cudowna !

Ale odchodząc od książek powiedziano nam ,że przed operacją mam nigdzie nie wychodzić i nie spotykać się z koleżankami. Chyba to jest najgorsze :(  Jeszcze  niedługo i wszystko będzie dobrze.
Wiem ,że jutro hallowen macie jakieś szczególne plany ?  Mnie miała odwiedzić Kika i Zosia ale jest zakaz.
Najpewniej  spędzę ten dzień oglądając jakiś horror i zajadając się czymś dobrym. 
Idę robić lekcje i życzę udanego halloween .

7 komentarzy:

  1. Też spędzam ten dzień w domu ;)
    Wole pizze i horror niż marznięcie na ulicy ;p
    Obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za udaną operację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafiam na Twojego bloga przez przypadek. Kochana, jestem pod ogromnym wrażeniem tego, jak sobie radzisz z chorobą. Jesteś piękną, młodą kobietką przed którą jeszcze całe życie, jestem pewna, że przetrwasz wszystkie trudne chwile! Z całego serduszka życzę Ci aby operacja się udało a na Twojej twarzy stale gościł uśmiech<3

    Buziaki, Michalina.
    www.soinspiring.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog, zaobserwowałam i będe wpadała. Ciesze się, że założyłaś bloga mimo choroby, ponieważ znam wielu ludzi którzy się poddają, a TY nie !!! :)

    acka-blog.blogspot.com
    Świetny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie ide na halloween więc nie jesteś sama! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia !
    Super blog !
    Oby tak dalej!
    Nigdy się nie poddawaj !
    Never say Never <3 !!
    Zapraszam do Mnie <3
    http://your-love-is-my-drug-jb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. No to spędziłyśmy halloween razem w domach, bo ja również nigdzie nie wychodziłam.
    Nie przejmuj się, może być tylko lepiej <3

    OdpowiedzUsuń