niedziela, 20 października 2013

Dla Julii - moja relacja z koncertu

Hej
Mam dla was dzisiaj post dotyczący wczorajszego koncertu , podzielę to na dwie części
ponieważ gdybym chciała opisać wydarzenie ,post byłby bardzo długi. Zresztą nie posiadam wszystkich materiałów np. zdjęć .

Zacznijmy od tego , ze koncert podzielony był na dwie części. Ja dzisiaj opisze pierwszą.
Koncert rozpoczął się od filmiku z moimi podziękowaniami . Koncert prowadzili Teresa Dzielska i Marek Ślosarski.
Występy rozpoczął Janusz Yanina -Iwański po nim wystąpili :
-Marek Kluczniak,Michał Rorat , Parker
-Hanna Stefaniak , Michał Rorat ,
-Teresa Dzielska ,
-Agnieszka Łopacka ,
- Marzena Lamch - Łoniewska z zespołem Kalokagthos.
Wszystkie występy w tej połowie koncertu były bardzo wzruszające a pomyślec, że miało mnie nie być na koncercie . Jednak udało się przesunąć chemie o jeden dzień . Do domu wróciliśmy zaledwie dwie godzinny przed koncertem.....cdn:)
filmiki które znalazły się na koncercie nie dały mi się dodać wiec podaje wam linki :
  filmik na koncert
make of :)

1 komentarz: