wtorek, 22 października 2013

Good time

Hej
niestety nie dostałam jeszcze dzisiaj zdjęć z koncertu , wiec dalsza relacja pojawi się na dniach .
Tak jak tytuł wskazuje ostatnie dni są dla mnie bardzo dobre.Pogoda tak zachęca nas do wychodzenia ,że wczoraj nawet ja udałam się na mały spacer z koleżankami  . Dzisiaj też wybrałam  się na spacer bo, mam nadzieję skorzystać z pogody jak najlepiej się da by w szare dni nie narzekać  ;) Jutro natomiast przyjeżdża do mnie babcia i będę się uczyć(spacer też może się uda jeśli pogoda pozwoli ). Taką jesień można powiedzieć ,że kocham . Jest tak magicznie

Dzisiejszy outfit jest bardzo jesienny ale ostatnio bardzo takie lubię .

5 komentarzy:

  1. Cudowna ramonezka <33333
    Wracaj do zdrowia ,wpadam tu codziennie

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Julcia, wklejam Ci adres naszego bloga http://madzianalepa.blogspot.com/
    Trzymamy kciuki i głowa do góry, jesteś super dziewczyna.
    Pozdrowienia dla rodziców.
    Mama Madzi

    OdpowiedzUsuń
  3. jesień i jesienne kolory :* Ciotenciusz ze Ślunska

    OdpowiedzUsuń
  4. I wiem dlaczego je lubisz -> ślicznie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń