poniedziałek, 30 września 2013

Koncert

Hej
Wiem, że dawno mnie nie było ale tyle sie zdarzyło: chemia ,Warszawa.
Najważniejszym   wydarzeniem teraz jest koncert charytatywny. Jestem tak bardzo wzruszona tym gestem. W czwartek (19 września ) na rozmowie o zakresie operacji, dowiedziałam się, że  najlepszym rozwiązaniem jest amputacja nogi nad kolanem . Nie napisałam wam tego wtedy bo nie chciałam w to uwierzyć. Teraz mam niewiele czasu do operacji ale wciaz wierze, że nie bedzie  ona aż tak drastyczna . Może uda się jednak ją czyli noge uratować wiec pilnie konsultujemy sprawę z kliniką w Bostonie i u pani doktor w Warszawie  .
Niezaleznie od tego jakie kroki zostana podjęte to leczenie i rehabilitacja bedą bardzo drogie .
Dlatego znajomi i moja szkoła organizują koncert na którym będziemy zbierać na dalsze leczenie.
Mam nadzieję ,że na tym jednym się nie skończy. Te koncerty to duża szansa na uzbieranie tych funduszy :) co pozwoli mi szybko wrócić do normalnego życia .



Za każdą pomoc dziękuje :*


6 komentarzy:

  1. Hej! Jesteśmy Lulunators- czyli wielkie fanki Luluu. Jest śliczną nastolatką która prowadzi wspaniałego bloga! Nam on się bardzo podoba! <3 Rozsyłamy tą informacje dla Lu, chcemy aby jej blog był co raz sławniejszy i żeby miał jeszcze więcej fanów ( obserwatorów) Dlatego Zajrzyj na jej bloga i szybciutko zaobserwuj- w ten sposób staniesz się jedną z nas. Luluu planuje nowy wygląd bloga ;) Tu masz link: bluejeans-lulu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja życzę ci udanej operacji,i trzymam kciuki za koncert. ♥ dla ciebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Współczuję , życzę powodzenia :D
    Fajny blog :D
    Zapraszam do mnie :)
    weromar.blogspot.com
    Obserwuję i liczę na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  4. trzymam za ciebie kciuki! Dasz rade, musisz :)
    Mam nadzieje że szybko wyzdrowiejesz, a koncert to najlepsze rozwiązanie na zebranie pieniędzy na operacje więc widać że otacza cię dużo wspaniałych ludzi którzy się starają!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko będzie dobrze. Trzymam kciuki. Dasz radę ♥

    OdpowiedzUsuń