wtorek, 8 kwietnia 2014

Cześć
przepraszam za znaczną nieobecność, ale tyle się dzieje. Zaczęłam rehabilitacje, miałam kolejne badanie i lekcje,w międzyczasie dwa razy musiałam mieć przetaczane płytki a teraz pomimo problemów z błonami śluzowymi w buzi, prawdopodopnie pod koniec tygodnia zaczynam drugi już cykl. Wiec niedługo kolejna operacja. 
Jednak w dzisiejszym poście chciałam skupić się na rehabilitacji, zacznijmy od tego, że zaczęła się drugiego kwietnia czyli w środę,a już w piątek miałam w zgięciu kolana wyczekane  90*. Więc teraz ciężka praca by osiągnąć to maximum endoprotezy. Co do stopy poprawia się ale bardzo powoli. Pan Adam, który mnie rehabilituje mówi jednak, że w maju powinnam już chodzić. Proszę trzymajcie za mnie kciuki!

3 komentarze:

  1. Piękna z Ciebie dziewczyna :)
    Kciuki oczywiście masz zapewnione :) Może na majówkę będziesz śmigała po podwórku... ? Fajnie by było- powodzenia!!!! :) Trzymaj się dzielnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna chudzinka :*** trzymam kciuki i modle się o ciebie. Na pewno dasz rade wszyscy w ciebie wierzą.

    OdpowiedzUsuń