środa, 11 grudnia 2013

Jeszcze dzień i relacja z sesji

Hej
Wiem, że mamy środę ale nie miałam chwili by napisać posta. Dni mijają bardzo szybko i cały czas coś się dzieje, jeszcze tylko dziś, jutro i koniec naświetlań - wracamydo domu! Tak bardzo sie cieszę. W piątek będę miała już lekcje , trzeba  korzystać puki jestem.
Ale dzisiejszy post chciałam poświęcić na opisanie sobotniej sesji z Piotrem Dłubakiem. Powstała ona dzięki nauczycielom i uczniom  Reymonta w Częstochowie. Na sesji były dwie uczennice Ania i Paulina - dzieki dziewczyny:). W teatrze (bo tam odbyły się zdjęcia) byliśmy chwile po jedenastej, pani zrobiła mi makijaż, a dziewczyny zarządziły w co mam sie ubrać i zaczęły sie zdjecia... Trwały bardzo długo ale w miedzy czasie przebierałam się, odbyła się także zmiana wyglądu  planu.
Sesja ta sprawiła  mi ogromną radość, a uśmiech nie zachodziły z mojej twarzy - czułam sie jak prawdziwa modelka, a o takiej sesji z zawodowym fotografem zawsze marzyłam.
Wszystkim osobom zaangażowanym w przygotowanie i wykonanie tego przedsięwzięcia bardzo serdecznie dziękuje.
Poniżej kilka roboczych zdjęć.



    



8 komentarzy:

  1. No proszę Julcia, obiektyw Cię lubi i widać, że Tobie to zrobiło niezłą frajdę. A tak przy okazji to podoba mi się jak zmieniasz swoją stronę wraz ze zmianą pór roku. Masz dziewczyno wiele talentów jak widzę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sesja <3 Zdjęcia są cudowne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jula, na zdjęciach wyszłaś super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne zdjęcia <3 Cudowna jesteś :*
    Zapraszam do mnie.
    http://niktniezabierzemarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś wspaniała osobą i zachwycił mnie twój blog! <3
    Wiele ludzi powinno brać z ciebie przykład, że mimo problemów trzeba cieszyć się życiem! :) Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale wspaniałe zdjęcia. Jesteś prawdziwą modelką ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie!Strasznie podoba mi się to 2 i 3 zdjęcie.Na wszystkich wyszłaś bosko :) ,jak prawdziwa modelka! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedy będzie można zobaczyć te zdjęcia?:)

    OdpowiedzUsuń