środa, 7 sierpnia 2013

Wymarzona podróż

Hej
Zrobiłam post tematyczny ponieważ jak wiecie jestem we Wrocławiu więc napisze wam o mojej wymarzonej podróży . Więc tak jak większość osób bardzo chcę zobaczyć New York,  wielki kanion, wodospad Niagara i Waszyngton .Mam nadziedzieje móc  zrealizować moje marzeniewnajbliższym czasie ale chciała bym zobaczyć jeszcze Los Angeles , Las Vegas , New Jersey , Maiami . Od dawna myślę nad kupieniem dużej mapy świata powiedzeniem jej i zaznaczaniem gdzie byłam ciekawe jak dużo bym zaznaczyła do 18 roku życia a ile po . Chyba potraktuje to jak eksperyment i kupię tą mapę  :) A teraz daje wam piękne zdjęcia przynajmniej według mnie







2 komentarze:

  1. ja tez chce bardzo odwiedzic USA ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te zdjęcia! Również chciałabym zwiedzić podane miejsca :)

    OdpowiedzUsuń