poniedziałek, 26 sierpnia 2013

wyjzd

Hej
znów czeka mnie wyjazd do Wrocławia na aż 2 tygodnie miałam jechać 3 września ale teraz czekają nie badania o ile procent zmniejszył się a później chemia :) Niby nienawidzę tych trzech dni jednak mam świadomość że to ma mi pomóc. Na dodatek nie widziałam się teraz z koleżankami bo wpadłam w głęboką aplazje :(
Ale teraz będzie inaczej (mam taką nadzieje bo to nie jest zależne ode mnie )
Po powrocie nagram filmiki które wam obiecałam ale teraz nie było czasu ich nagrać :)
Teraz muszę ogarnąć pokój i naszykować się  na wyjazd  :*

6 komentarzy:

  1. życze powodzenia ;)
    jaki masz aparat?

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia na badaniach. Pierwszy raz czytam bloga osoby chorej na raka i bardzo mnie zaciekawił - obserwuję.
    Trzymam za ciebie kciuki + piękne zdjęcia! :)

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ;) Zapomniałam już jaka jesteś śliczna *.* Ps. ładną masz koszule ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przejmuj się to an pewno pomoże <3
    Powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń