poniedziałek, 29 lipca 2013

o niczym i wszystkim :)

Hej
tak jak sobie postanowiłam założyłam konto na tumblr i kanał na yt dzisiaj nagram wam filmik o moich zakupach i summer tag a dawno obiecany look book wreszcie dodam :)
Jestem w domu od soboty ale była u mnie kuzynka i nie miałam jak napisać , teraz siedzę sama w pokoju i wiem  teraz że dowiedziałam się kto jest moim przyjacielem naprawdę a kto na niby. Dobra już was nie zanudzam pa :*
ten gifpal jest juz stary bo jak wiecie nie mam włosów :(

4 komentarze:

  1. Zabawny gif :)

    Jak znajdziesz czas, możesz odwiedzić mojego bloga, ale do niczego nie zmuszam . ♥

    http://pamietnik-cwaniary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie prowadzisz bloga. Obserwuję !
    Pozdrawiam, Adrian.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlamnie i bez włosów byłaś sliczna❤️💔A.G.

    OdpowiedzUsuń