poniedziałek, 17 lutego 2014

Days after go out from hospital

Cześć
Przepraszam, że dawno nie pisałam ale straszne dużo się dzieje. Zaczynając od wyjścia  ze szpitala a kończąc na wyjezdzie wujków, którzy tłumaczyli. Teraz w najwazniejszych chwilach pomaga nam Pani Magda. Przez ostatni tydzien znów przystosowywuje się do normalnego życia. A ktoś może spytać jak z rehabilitacją i czy jesteś już w Polsce? Otóż pierwsze tygodnie cwiczeń odbywają się w Stuttgarcie pod okiem profesorów, natomiast nasz powrót do domu zaplanowany jest na połowę marca. 
Niestety wózek i ja jednak musimy się zakolegowac na jakis czas ponieważ długie chodzenie o kulach zbyt obciaża nogę! Więc dzisiaj razem z rodzicami wybrałam się na spacer po Stuttgarcie, poznałam troszkę miasto z innej niż szpitalna perspektywy. Dzisiaj mam też dla Was dwa outfity, który wam się bardziej podoba?

Zdjęcia były robione jeszcze w Polsce dlatego sa takie jakie były przeważnie. 

7 komentarzy:

  1. Jesteś Śliczna ! Oba ootd są ładne, ale mi bardziej podoba się chyba ten pierwszy :)

    wpadnij na mojego bloga, large-wonderland.blogspot.com ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie stylizacje świetne :) Dużo siły i dalej trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna Julcia i śliczne stylizacje! :)

    http://karo-karoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 śliczna :*
    niktniezabierzemarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ,ale ty jesteś ładna *o*
    Najbardziej mi się podoba ten 2 outfit (zazdroszczę bluzeczki).Ten drugi jest świetny do takiego leniuchowania ^^.
    Trzymam kciuki! ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się obydwa, ale bardziej te z uśmiechniętą Julą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że mam tak wspaniałą imienniczkę <3

    http://whiteffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń