środa, 1 stycznia 2014

nowy rok

Hej
Wczoraj z radością pożegnałam wraz z rodzicami  najgorszy rok w naszym życiu. Dla wielu osób był on udany,  niestety ja do nich nie należę. Chociaż spotkało mnie w tym wszystkim sporo dobrego. Ale już tamten się skończył i pora spojrzeć w przyszłość, dzisiaj na ask'u ktoś zapytał się mnie o moje cele na ten rok i wtedy zaczęłam się nad tym zastanawiać. Po krótkim namyśle wiedziałam,że jest to chyba oczywiste, cel główny: po operacji jak najszybciej stanąć na nogi. Jestem świadoma, że będzie to wymagało bardzo dużego wysiłku i pracy, ale czego się nie robi dla zdrowia. 

              A jakie są wasze postanowienia?

3 komentarze:

  1. Ja mam zamiar po prostu być szczęśliwa, dbać o siebie i o innych i sprawić aby 2014 był dobrym rokiem xx
    Trzymaj się xx


    www.little-crazy-dreams.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam, że po niedobrym dla mnie roku 2012 patrzyłem rok temu w sylwestra na rozswietlone niebo i tak... myslalem czy ten rok bedzie lepszy. Była w tej chwili jakaś magia... jakieś poczucie trochę optymizmu i spokoju ;> w moim życiu był. Myślę że... zastanów się czy na pewno był zły, ale oceniaj to co Ty zrobiłaś i co mogłaś zrobić, nie to, na co nie mamy wpływu... to nie powinno byc brane pod uwagę przy ocenianiu czy rok był dobry czy zły ;> życzę Ci, żebyś za rok, po spełnieniu zamiarów przyznała mi rację ;D pozdrawiam z Wroclawia (mam nadzieje, ze nie kojarzy juz Ci sie tylko ze szpitalem :P ) PS: pewnie jest juz Ci niedobrze kiedy setna osoba życzy Ci zdrowia więc może ja bd życzył Ci... śniegu za oknem :> (żartuję :P )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w sumie nie narzekam na ten rok (nie mam na co) ,i nie mam też żadnych postanowień.Zamierzam jedynie osiągnąć cel jaki sobie postawiłam :3.
    Na pewno dasz radę i 2014 okaże się najlepszym rokiem!Tego ci życzę :))!

    OdpowiedzUsuń