niedziela, 7 września 2014

Długa nieobecność

Przez ostatnie tygodnie działo się bardzo wiele. Dzięki dobrym wynikom spotykałam się ze znajomymi i ćwiczyłam nogę.  Pomimo wielu spotkań nadal tęsknie za szkołą, a nawet za tymi wczesnymi pobudkami. Mam jednak zamiar chodzić w odwiedziny do klasy częściej i na dłużej, zobaczymy jak to wyjdzie. Czekam  na informacje kiedy zacznę lekcje.

Ostatnio dzieje się bardzo wiele co daje mi bardzo dużo energii. Wczoraj byłam na swojej pierwszej osiemnastce u mojej kochanej Ady. Dzięki temu poznałam naprawdę cudownych ludzi. I tu uwaga TAŃCZYŁAM !!! Tak wielkie brawa dla mnie. Teraz niestety  muszę czekać na kolejną okazje żeby potańczyć, a bardzo mi się to spodobało :).

Top reserved/ Legginsy bershka/ Koszula tally weijl/ Buty converse 

2 komentarze:

  1. Cudowne wiadomosci , ciesze sie ze tak dobry masz czas korzystaj ze wszystkiego i ciesz sie wszystkim .. Super wygladasz i wciaz czekam na kolejne vlogi w Twoim wykonaniu:-))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Julka:)

    Chciałabym życzyć Ci dużo siły i wytrwałości. Trzymam za Ciebie kciuki, i wierzę, że wszystko będzie dobrze:)
    5 lat temu leczyłam się w tej samej klinice co Ty, i się udało. Wierzę, że i Tobie się uda przegonić wszystko co złe:)!

    OdpowiedzUsuń