wtorek, 17 grudnia 2013

Konsultacja i niby ostatni cykl

Hej
  Dzisiaj pisze do was z Niemiec, jako że mamy tu konsultacje w Olgahospital. Jutro wracamy do Wrocławia  na 9 cykl chemii. Jest to ostatni według protokołu, którym idę, ale przez opóźnioną operacje będę musiała przyjąć ich jeszcze więcej.
Ostatnie dni były cudowne, ponieważ byłam we własnym domu. Chociaż powiem Wam, że w pierwszą noc po powrocie obudziłam się i nie wiedziałam gdzie jestem i co tu robię, wręcz chciałam zacząć krzyczeć az sobie przypomniałam. Ach tak jestem w domu i poszłam dalej spać (inteligentna Julka):)
Wyjazd na szczęście nie jest długi bo tylko kilka dni. Wracam do domu 23 grudnia czyli na święta idealnie.

4 komentarze:

  1. Oczywiście, że jesteś Jula inteligentna. Nawet bardzo. !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tam przecież to nic takiego, że tak pomyślałaś. Zawsze można się pomylić :). Po powrocie z Niemczech na pewno będzie jeszcze lepiej. Jesteś silna i dasz radę - jak zawsze ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem tu pierwszy raz i muszę przyznać ,że masz świetnego bloga!Ja również mam na imię Julia <3
    Dobrze ,że wracasz na święta ,powinno się je spędzać u siebie w domu z rodzinką ^^.Śliczne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. What a web page you have here. You have a actual knack for making a site readable and easy about the eyes. Some sites appear like train wrecks, but not this 1 – it is a joy to learn. Don't have time to learn all the content pieces right here, I found your web site while searching for something else on Yahoo. But I've bookmarked your homepage and can go to it regularly to study what's new
    Arcade Caving Games

    OdpowiedzUsuń