środa, 13 listopada 2013

Hej
Ostatnio dwa wieczory minęły mi na odwiedzinach ze strony Julii. Siedziałyśmy przy zapachowych świecach a światła zgasiłyśmy . Te wieczory były cudowne, mam nadzieję na wiecej takich .
Dzisiejszy dzien natomiast minie mi całkowicie na nauce . Lekcje to obowiązek każdego ucznia ale nie mogę narzekać jeszcze ostatnio bardzo tego pragnełam .
Chciałabym spotkać się z Kiką i Zosią ale nie wiem czy to się uda,zobaczymy.

Mam straszną ochotę na spacer niestety jest już za zimno i nie chce ryzykować przeziębieniem więc siedzę w domu.

5 komentarzy:

  1. Gratulacje! Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award! Szczegóły na moim blogu:
    ----------------------> different-view-of-the-life.blogspot.com <------------------------

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, znowu się odzywam (drugi raz, nie wiem czy zauważyłaś mój komentarz). W każdym razie chyba... hmm nie wiem co chciałem napisać. Przecież nie będę mówił Ci, że masz fajnego bloga, dorbze sobie radzisz itp bo pewnie już jest Ci niedobrze od takich przesłodzonych tekstów ;D ale prawdą jest, że dobrze się czyta to co piszesz i... i co jeszcze miałem napisać? Acha btw. zanim zapomnę kim jest Julia (nie wyjaśniłaś). W sumie czytając ten komentarz pewnie pomyślisz, że mam problem z pamięcią krótkotrwałą, ale nie nie nie nie :D . Dobra... dopiszę coś więcej jak sobie przypomnę ;D pozdrawia... eee miałem unikać takich tekstów :D więc może lepiej - śledzę dalej :) (blog)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie wyszłaś na zdjęciach :) Masz śliczny uśmiech :)
    Zapraszam do mnie.
    http://niktniezabierzemarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne zdjecia, uwielbiam ludzi jak ty; zawsze patrza na pozytywy ;) KOCHAM TWOJ BLOG <3

    zapraszam do siebie ; http://simplepromise-simplepromise.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia, chcemy więcej uśmiechu! ♥
    Życzę Ci więcej takich miłych wieczorów :)

    OdpowiedzUsuń