środa, 28 sierpnia 2013

Wczesny post

Hej
Wiem ze połowa z was śpi jeszcze ja teraz czekam na badanie a ponieważ musiałam dojechać to wstalam o 5.40 i nic nie jadłam od tej pory . Może w miedzy czasie odwiedzenia starbucksa :) bedą dziś 2 posty mam nadzieje ze wam sie spodobają .
Kocham jak pada wtedy siadam pod kocem biorę książkę i pije gorąca herbatę. Teraz siedze w samochodzie i czekam aż ktoś przyjdzie i wstrzykbie mi kontrast a pózniej na 2 godzniny mówię im pa . Samo badanie nie jest złe ale trzeba wypić 1,5 litra płynów :/ to jest ciężkie szczególnie jak pada
Wieczorkiem zrobię to co kocham czytanie książki i picie gorącej herbaty :) narazie sie żegnam a wy lubicie jak pada ?

2 komentarze:

  1. współczuję że tyle musisz wypić xd ja tam lubię jak pada... wtedy zazwyczaj włączam telewizor i leżę na łóżku z herbatą

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejciu, ale niefajnie z tym, że musisz tyle wypić. Ale raz dwa to minie :)

    OdpowiedzUsuń