piątek, 5 lipca 2013

Dobry dzień

Hej
Wiem mamy 15 i nie można powiedzieć że sie zaraz kończy ale tak wczoraj wyszłam z kliniki do domu ale w jutro jestem z powrotem ale tylko na kilka godzin , a dokładniej Chemie ze strzykawki.
Więc nie pojechałam do Częstochowy tylko siedzę u cioci we Wrocławiu ;) Jutro dom nareszcie !!!!!
Zobaczę sie ze znajomymi, a tym czasem siedzę sobie pije herbatę mrożoną i zastanawiam sie czy nie wyciągnąć rodziców na pokaz fontanny ,ale to dopiero o 22 a wcześniej do starbucks'a :)
U nas jest strasznie duszno a jak u was ? 

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajny blog! :) :) :) :)

    Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga:
    nutkaciszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog ;)
    werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też jest strasznie gorąco :/


    Obserwujemy?
    Jeśli się zgadzasz to napisz u mnie w komentarzu, że się zgadzasz lub, że zaobserwowałaś :)
    you-have-to-believe-in-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcie ;)
    Fajny blog, miło się czyta (:

    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ju mnie ez bardzo duszno :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń